Кошик
44 відгуків
ТОВ "ПЕРША РЕДУКТОРНА КОМПАНІЯ"
+380 (97) 036-89-58
+380 (95) 400-77-10

Типові несправності мотор-редукторів NMRV

Перша редукторна компанія пропонує надійні мотор-редуктори із гарантією на 12 місяців. Загалом представлені у нас редуктори NMRV – одноступеневі черв'ячні агрегати виробництва Motovario зберігають стабільність робочих параметрів від кількох років до кількох десятиліть. Термін їхньої служби залежить від багатьох факторів, включаючи умови експлуатації, рівень навантаження, режим роботи та якість догляду за обладнанням. Наприклад, мотор-редуктори, що використовуються в легких промислових програмах, зазвичай мають термін служби від 5 до 15 років. Однак, нехтування регулярним ТО, недостатня жорсткість фундаменту, неправильне встановлення обладнання, постійне перевищення рівня допустимого навантаження та інші фактори, пов'язані або непов'язані з людським фактором, можуть призвести до несподіваної поломки.

Розглянемо типові несправності мотор-редуторів на прикладі одноступеневих черв'ячних моделей NMRV і можливі причини поломок. Мотор-редуктор черв'ячний

Типові несправності

Деякі характерні поломки мотор-редукторів можуть включати:

  • Зношування підшипників. Це одна з найпоширеніших причин несправностей агрегату. Підшипники можуть зношуватися через тертя та знос, що може призвести до пошкодження корпусу та інших компонентів.
  • Перегрів: Надмірне збільшення температури може бути викликано безліччю причин, включаючи надлишкове навантаження, погану вентиляцію та неправильне мастило. Перегрів може призвести до деформації компонентів та пошкодження ізоляції електродвигуна.
  • Витік масла. Мотор-редуктори зазвичай вимагають регулярного мастила, і витік масла може бути викликаний неправильною установкою ущільнювальних кілець, пошкодженням ущільнювальних елементів або зношуванням ущільнювальних поверхонь.
  • Проблеми з електричними компонентами. Це може включати несправності електродвигуна, проводки, контакторів або інших електричних компонентів.
  • Пошкодження корпусу: механічні удари, перевантаження, вібрації та інші зовнішні фактори можуть призвести до пошкодження корпусу мотор-редуктора та порушення його працездатності.

Зауважте, що ці несправності не є вичерпним списком і можуть бути викликані іншими проблемами.

На що звернути увагу

Вас повинні насторожити постукування, гул, помітне перегрівання редуктора або відсутність обертання на одному з валів.

Стукіт

Мотор-редукторПричиною періодичних, циклічних звуків, стукоту з-під корпусу може стати механічне пошкодження (скіл, тріщина) на одному з деталей черв'ячної передачі — валу або зубчастому колесі. Проблема вирішується простим ремонтом тріщини.

Важливо! Самостійне усунення сколу або іншої подібної поломки може стати причиною втрати гарантії.

Якщо сторонні звуки, що супроводжуються надмірним нагріванням агрегату, з'явилися через деякий час після введення його в роботу, можливим розв'язанням проблеми може стати заміна масла.

Гудіння

Гудіння з-під корпусу агрегату часто свідчить про зношування підшипника. Швидше за все, його заміна вирішить проблему.

Важливо! Гул, а також стукіт або інші сторонні звуки в часто є нормою для нового, необкатаного редуктора. При цьому звуки, що виробляються, не носять циклічний характер. Проблема вирішується тривалою обкаткою агрегату (протягом 40 годин).

Перегрівання

Ви помітите, якщо редуктор почне перегріватись. У такому разі ми радимо звернутися до продавця або виробника та погодити умови діагностики та ремонту. Як ми вже писали, ціла низка причин, включаючи надмірне навантаження, погану вентиляцію і неправильне змащення призводить до підвищення температури. У випадку з редукторами NMRV проблему також нерідко вирішують без ремонту - встановлення сапуна, або усунення надмірного стягування підшипника.

Відсутність обертання

Відсутність обертання на валу може бути спричинена руйнуванням внутрішніх механізмів. В цьому випадку єдиним правильним рішенням буде відправка мотор-редуктора виробникові на діагностику.

Як уникнути поломок

Це питання комплексне. Загалом ми б порадили:

  1. Вводити мотор-редуктор у роботу тільки після того, як ви переконалися, що ви використовуєте його з урахуванням усіх параметрів та вимог до роботи. Необхідно враховувати навантаження, швидкість обертання, частоту використання та інші характеристики.
  2. Переконатись у правильності установки агрегату та в тому, що він надійно закріплений. Необхідно стежити за тим, щоб редуктор був встановлений на рівній поверхні та був захищений від вібрацій та ударів.
  3. Стежити за температурою мотора та редуктора, щоб вони не перегрівалися. Для цього можна використовувати систему охолодження чи вентиляції.
  4. Уникати навантаження. Необхідно стежити за навантаженням на мотор-редуктор, щоб не перевищувати його максимальних можливостей.

А також регулярно проводити технічне обслуговування. Своєчасно виконувати змащення підшипників, контролювати ступінь їхнього зносу. Контролювати співвісність валів на приводному та привідному пристроях. Усувати будь-які, навіть незначні, порушення. Перевіряти фази на можливий розрив та замикання.

Контролювати манжет, що залишився, і замінювати зношені елементи, міцність різьбових з'єднань.

Висновок

Перелічені заходи не вимагатимуть багато часу або витрат, але при цьому допоможуть запобігти незапланованому ремонту мотор-редуктора. Ми робимо все, щоб ви змогли підтримувати працездатність редукторів у насосах, компресорах, виробничих верстатах та інших установках багато років. Реалізуємо надійні агрегати, що добре зарекомендували себе на ринку, зі значним робочим ресурсом і кратним запасом міцності при перевантаженнях.

Багатьом нашим клієнтам свого часу була потрібна допомога у знайомстві з новим обладнанням. Тому ми зібрали команду фахівців для консультування, а також складання та встановлення агрегатів. Якщо правильно підібрати, встановити та запустити мотор-редуктор, а також проводити регулярне ТО та не порушувати правила експлуатації пристрою, ви отримаєте працездатний агрегат:

  • що підтримує оптимальну швидкість обертання;
  • забезпечує тиху, часто безшумну роботу;
  • що дає плавність прискорення та гальмування, і, як наслідок, більш тривалий, у порівнянні з іншими типами, термін служби;
  • не потребує встановлення гальма;
  • здатний працювати у постійному режимі без регулярних вимкнень.

Працюючий без надмірного нагрівання, часто навіть без додаткового охолодження.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner