Кошик
44 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

ТОВ "ПЕРША РЕДУКТОРНА КОМПАНІЯ"
+380 (97) 036-89-58
+380 (95) 400-77-10

Охолодження електродвигуна змінного та постійного струму

Будь-який електродвигун, як відомо, має властивість нагріватися у процесі роботи. Електричний струм, що проходить через нього, нагріває металеві струмопровідні частини. Виробники силових агрегатів постійно працюють над удосконаленням систем охолодження. І хоча ця технологія вже дуже розвинена, користувачі постійно стикаються з перегріванням. Виною тому може стати неправильний вибір обладнання, порушення правил експлуатації або придбання неякісного двигуна. У будь-якому випадку перед покупкою варто переконатися, що ваш агрегат забезпечений відповідним охолоджувачем і належним чином захищений від таких аварійних ситуацій. Охолодження двигунів змінного струму

Типи технологій охолодження

Різні між собою технології відрізняються способом циркуляції повітря:

  • Є замкнуті системи зниження температури, у яких повітряні маси рухаються системою без виходу назовні, проходячи через спеціальний охолоджувач;
  • Розімкнені обладнані вентиляцією, при якій повітряні маси надходять у камеру двигуна з-за, а потім випускаються із системи.

Ці системи використовуються в силових агрегатах постійного та змінного струму.

Охолодження двигунів змінного струму

У різних ДЗС застосовуються різні технології попередження перегріву.

Для асинхронних передбачено замкнутий тип системи. Конструкція передбачає наявність спеціальних повітровідділювачів. За зниження температури повітряних мас всередині агрегату відповідає вентилятор, розташований на валу рухомої частини двигуна. Повітря після нагрівання проходить через охолоджувачі, виготовлені у вигляді трубок. Якщо потужність силового пристрою не перевищує 2 тис. кВт, трубки монтуються в тунелі фундаменту. Більш потужні двигуни обладнуються системою трубчастих охолоджувачів у верхній частині основного модуля.

Редуктор черв'ячнийСвоєю чергою в синхронних двигунах передбачена розімкнена технологія охолодження. У системі вентилювання завжди використовується повітря з атмосфери, відповідно до правил безпеки, прописаних технічним регламентом. Після циркуляції в системі він випускається в атмосферу, а в охолоджувач надходить новий потік.

Деякі виробники обладнають синхронні двигуни та замкнутою системою з вентилятором як охолодний елемент. Його монтують між кожухом захисту та зовнішньою стінкою, пліч-о-пліч з кільцями контактів. Системи представлені трубчастими елементами з дротяними ребрами. Тиск охолоджувача вимірюється постійно, із застосуванням приладів персонального моніторингу.

Охолодження двигунів постійного струму

У таких агрегатах часто використовують природну вентиляцію, підбираючи відповідне місце установки двигуна.

Електрообладнання може оснащуватися внутрішньою та зовнішньою системою охолодження.

  • У першому випадку потік повітря проходить усередині корпусу, а охолоджувачі закриті захисним кожухом. Система може бути представлена у витяжному виконанні, коли вентилятор всмоктує нагріте повітря з мотора і нагнітає, коли охолоджувач подає свіжі повітряні маси всередину системи.
  • У другому випадку апарат для вентилювання монтується зовні та обдуванням охолоджує поверхню двигуна, а не його "начинку".

Устаткування, схильне до частих перегрівів, обладнують комплексною системою, що поєднує перелічені вище типи охолодження.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner