Кошик
44 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

ТОВ "ПЕРША РЕДУКТОРНА КОМПАНІЯ"
+380 (97) 036-89-58
+380 (95) 400-77-10

Змінюємо підшипники в електродвигуні: докладний гайд

Головне про підшипники та їх заміну

Своєчасне ТО попереджає виникнення аварійних ситуацій із електродвигуном. Єдиний комплекс робіт з обслуговування передбачає перш за все, регулярне оновлення мастильних матеріалів, а також заміну підшипників, що зносилися.

Демонтаж деталей, що відпрацювали свій ресурс, і встановлення нових підшипників - завдання нескладне. Достатньо знати основні правила:

  1. Міняти комплектуючі при використанні електродвигуна в мало- та середньоінтенсивному режимі слід не рідше ніж раз на 4-5 років. П'ять років – максимум для сучасних підшипників.
  2. Заміну краще проводити одразу з двох сторін. В іншому випадку "економія" може призвести до поломки двигуна і набагато серйозніших витрат і проблем у майбутньому.

По суті – все. Це – головні правила, при дотриманні яких можна легко уникнути цілого ряду проблем із роботою силового агрегату. Проводьте ТО регулярно, не рідше ніж раз на 5 років, залежно від інтенсивності експлуатації мотора, і змінюйте підшипники відразу з двох сторін. підшипники в електродвигуні

Підготовчі роботи

Дістати до підшипників можна лише розібравши електродвигун. З компактними силовими агрегатами можна обійтися частковим розбиранням:

витягнути ротор;

демонтувати зношені та насадити "свіжі" комплектуючі безперешкодно.

Проте великогабаритні мотори, ротор у яких може важити 100-120 кг, доведеться розбирати цілком.

Як зняти підшипники з великогабаритних двигунів

Отже, якщо ми говоримо про важкі силові агрегати, то тут доведеться виконати послідовний демонтаж і зміну комплектуючих деталей спочатку з одного, потім з іншого боку. Алгоритм дій наступний:

  1. Для початку знімаються кришка та шків;
  2. Потім слід переконатися, що перед підшипником не залишилися кільця стопора. Якщо залишились – демонтувати;
  3. За допомогою спеціального знімача – інструмента трубчастого типу, обладнаного “лапами”, потрібно стягнути підшипник.

Встановлюємо трубчастий інструмент, фіксуємо його надійно (наприклад, із застосуванням простого брухту). Переконайтеся, що знімач не провертався. Тільки після цього можна розпочати демонтаж підшипника. Якщо зі зніманням є проблеми, візьміть важкий інструмент (типу кувалди), і вдарте ним по бічній частині гвинта. Найчастіше це спрацьовує.

Зазначимо, що при розбиранні електродвигуна відразу з двох сторін, за трубчастою деталлю ротор піде цілком, і для демонтажу підшипника потрібно буде додаткове кріплення.

Якщо ж залишити другу кришку на місці, то і ротор залишиться зафіксованим, що полегшить завдання по демонтажу підшипників.

Монтаж нових комплектуючих

Насадка нових деталей підшипникових може відбуватися в кілька способів:

  1. Перший - із застосуванням “грубою сили”. Для цього вам потрібно взяти металеву трубу, перетин якої дорівнює діаметру підшипника, і за її допомогою буквально забити деталь на своє місце.
  2. Другий - попередньо розігріти підшипник, потім насадити його на місце, доклавши незначних зусиль.

Нагріти деталь можна в киплячому маслі. Пам'ятайте про правила безпеки під час роботи з гарячим складом і дотримуйтесь обережності під час виймання деталі з нього.

Насадивши підшипник важливо обробити ⅔ ділянки мастильними матеріалами (третину слід залишити вільними від обробки).

Після чого закінчену частину електродвигуна можна зібрати і приступити до розбирання другої сторони. Процес демонтажу та встановлення підшипника повторюється в тому самому порядку.

Ми настійно рекомендуємо не заощаджувати на комплектуючих і не нехтувати вимогами обслуговування електродвигунів. Так вони "проживуть" набагато довше, а ви уникнете зайвих витрат. Запрошуємо придбати висококласні силові агрегати від виробника у prk.com.ua!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner