Кошик
44 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

ТОВ "ПЕРША РЕДУКТОРНА КОМПАНІЯ"
+380 (97) 036-89-58
+380 (95) 400-77-10

Переваги і недоліки черв'ячних редукторів

Багато хто знає, що черв'ячний редуктор це найпоширеніший тип передачі, що забезпечує повідомлення зусилля від силового агрегату до інших вузлів установки. Структурно це гвинт з різьбою, яка по перерізу нагадує трапецію. Коли «черв'як» обертається, його зуби передають зусилля зубах черв'ячного колеса. Зазор між цими механізмами визначає розмір редуктора. Даний параметр вхарактеристиках мотор редукторів вітчизняного виготовлення вказується обов'язково в найменуванні обладнання. Наприклад, позначення Год-80 свідчить про те, що перед нами ЧР з міжосьовим просвітом у 80 мм.циліндричний редуктор фото

В даний час редуктор з черв'ячною передачею використовується надзвичайно широко: підйомники, транспортні стрічки, приводи орних, секційних воріт, мішалки, верстати (фрезерні, металообробні). Одним словом, вони застосовуються скрізь, де є необхідність у впровадженні бюджетного рішення, що дозволяє знизити частоту обертання і підвищити потужність (крутний момент). Є тільки одна умова для нормальної роботи ЧД – відсутність навантажень ударного типу.

 

Рекомендації по застосуванню редукторів

Незважаючи на високу надійність і поширеність, ЧР не можуть замінити все і вся, тому далі будуть представлені рекомендації щодо їх використання. Черв'яки відмінно справляються з завданнями, коли:

  • режим роботи не передбачає самоторможения. У цьому випадку підійдуть циліндричні черв'яки з передавальним значенням вище 25. Перевагою такого механізму виступає високий ККД, що досягається за рахунок зниження передавального відношення;
  • на механізм не впливають ударні навантаження. При постійній роботі в умовах ударного впливу, ЧР перегрівається, в результаті чого його експлуатаційний ресурс витрачається швидше. Скипання масла – явна ознака того, що агрегат працює не у встановленому режимі;
  • їх монтаж проведений відповідно до рекомендованої схеми: вісь колеса – вгорі;
  • встановлені на фланці або штанги. Монтаж на «лапах» менш привабливий.

Крім цього, черв'ячний редуктор пристрій якого ми обговорювали раніше, краще запускати після попередньої обкатки на холостому ходу, без навантаження. Буде потрібно приблизно 20 годин для прироблення сполучених поверхонь. Також нагадаємо про те, що ЧД потребують більш густий, ніж інші подібні механізми мастилі.

 

Сильні і слабкі сторони черв'ячної передачі

черв'ячний одноступінчатий редуктор фотоОбговорюючи плюси і мінуси черв'ячної передачі, перше, на що хочеться звернути увагу, це компактні розміри пристрою, в порівнянні з циліндричною варіацією. Перед фахівцями, які впроваджують такі рішення, стоїть важлива задача, яка полягає в зниженні частоти обертання і підвищення крутного моменту, з чим ЧД справляються краще за інших.

Отже, ми з'ясували, що малогабаритний мотор редуктор – це цілком реально, що само по інших достоїнств?

  1. Високий рівень передавальних значень. Як вже було сказано, тільки «черв'яки» вміють так якісно трансформувати швидкість чинності. Лідерами в цьому напрямку вважаються триступінчаті редуктори.
  2. Невисока вартість у порівнянні з циліндричними, хвильовими, конічними варіантами передач.
  3. Безшумна робота. Ця особливість обумовлюється щільним зчепленням елементів.
  4. Плавність ходу. Ступенева конструкція гарантує плавний пуск і гальмування, за рахунок чого виявляється менший механічний тиск на сусідні вузли. ЧД вміє працювати в двох напрямках.
  5. Наявність самоторможения. Зупинка відбувається плавно, якщо на ЧД не надходить імпульс. Обмеження обертання, аж до повного гальмування доступно на «черв'яків» з передавальним значенням 35 і вище.

Описані гідності властиве не тільки черв'ячним редукторів, але і багатьом іншим варіантам даних агрегатів, крім співвісних циліндричних. Тепер, коли ми розглянули переваги черв'ячної передачі, варто поговорити про недоліки. Їх небагато, але вони є.

  • Зниження ККД із-за високого тертя гвинтів.
  • Перегрев. Смазка нагревается в ситуациях, когда ЧД накапливает избыток кинетической энергии, без возможности её передачи.
  • Ограничения передаточной мощности. Установленный предел по мощности -15 кВт. Если для поддержания технологического процесса необходимо превысить этот показатель, стоит присмотреться к редукторам иного типа.
  • Люфт выходных валов. Этот недостаток присущ многим агрегатам, однако, в случае с «червяком», он возрастает по мере эксплуатации.
  • Неравномерные выходные нагрузки. В таких режимах агрегат использовать не рекомендуется.
  • Непродолжительный рабочий период. К примеру, одноступенчатые варианты рассчитаны на 10 000 часов работы.

Анализируя плюсы и минусы, следует учитывать типы червячных редукторов, различающиеся материалом, направлением резьбы, видом винта. Продлить жизнь узлу поможет своевременно ТО, в частности, замена смазки. Помимо скольжения, смазочный материал обеспечивает охлаждение всех контактных элементом. При проведении планового техосмотра также проверяется герметичность корпуса ЧД. За ее сохранение отвечают сальники, об износе которых свидетельствуют потеки масла на внешней части агрегата.

Выбирая редуктор червячный одноступенчатый с верхним расположением червяка, или же с нижней компоновкой, взвести все достоинства и недостатки. Проведите расчеты нагрузки, и только после этого приступайте к поискам. Комфортный запас по мощности для любых моделей ЧД – не менее 15% от паспортных значений.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner